i'm done

"Tack ska du ha johanna" är det verkligen allt du har till mig att  säga? Jag stängde av min mobiltelefon vid fyra tiden på morgonen för att kunna få lite sömn och satte inte på den för ens nu för att jag behövde sova, vad gjorde jag för fel? Jag kunde inte sova pågrund av dig är det då inte rättvist att jag ska kunna få den sömn jag behöver. Jag är mållös, vet inte ens vad jag ska säga. Nu får jag skulden för att du inte följde med din kompisar på bio, nu får jag skulden för att du är ledsen och dessutom skulden för att jag behövde sova. Visst du har förändrats och jag har fått se många sidor av dig på senaste men trodde helt ärligt aldrig att du skulle kunna bete dig såhär.

I've played all my cards and that's what you've done too. Nothing more to say, no more ace to play.
Vi har något vi måste prata om när jag kommer hem..

Kommentarer
Postat av: Alexandra Svanberg

jag hoppas det löser sig gumman, annars står jag bakom dig genom allt !<3

2008-10-29 @ 15:34:20
Postat av: CC

ja, johanna skit i honom!

2008-10-29 @ 16:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0